ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДІЛОВОГО ТУРИЗМУ

Пропонуємо до Вашої уваги деякі тези та висновки з аналітичної статті щодо перспектив ділового туризму. Це дослідження міжнародної платіжно-сервісної компанії AirPlus International.

«Керівники пакують свої валізи і літають по всьому світу, щоб робити бізнес для своїх компаній, і кількість таких подорожей зростає. Такий вердикт отримано згідно 13-му щорічному дослідженню AirPlus International  – International Travel Management Study 2018, у рамках якого було опитано більше ніж 3000 тревел менеджерів та подорожуючих з 24 країн світу…

… Світ може здаватися все більш нестабільним місцем, проте схоже, що індустрія ділових подорожей долає політичну турбулентність неушкодженою. Відсоток тревел менеджерів, які очікують зростання кількості поїздок своєї компанії, збільшується другий рік поспіль. І навпаки, лише 8% з них очікують менше поїздок – це менше, ніж будь-коли, починаючи з кризового 2009 року. Проте є ознаки меншої довіри до зростання подорожей у США та Великобританії, що знаходиться під впливом Brexit …

… Серед бізнесів, які планують подорожувати більше, і це не дивно, тревел менеджери очікують, що витрати на бізнес тревел також будуть підвищуватися. Більш за все їх турбує збільшення витрат на авіа квитки, але й серед них є меншість, що впевнена у можливості скорочення витрат на авіаперевезення. Інше, що турбує – витрати на готель: 36% тревел менеджерів прогнозують і їх зростання. Меншу частину турбують зростання вартості прокату автомобілів, івентів та конференцій, а також залізничних перевезень – в деяких країнах ці категорії або мало використовуються, або слабо контролюються…

… Незважаючи на значно більшу переговорну владу над постачальниками, компанії з високими витратами на поїздки прогнозують, що їх тревел витрати будуть зростати протягом наступних 12 місяців. Задля порівняння – так вважають тільки 42% тих компаній, що відносяться до середнього рівня витрат на ділові подорожі та 38% від низького. Основна причина в тому, що компанії з високими витратами (40%) також мають більші очікування щодо кількості подорожей, ніж середні (37%) або низькі (30%) рівні бюджетів на бізнес тревел…

… Майже вдвічі більше тревел менеджерів загалом розраховують замовити більше групових зустрічей і конференцій протягом наступних 12 місяців порівняно з тими, хто прогнозує організувати менше таких подій. Однак очікування щодо зростання кількості групових подій знизилося на 26% порівняно з тим самими минулорічним показником. Очікування щодо зростання кількості групових зустрічей вар’юється від  26% для власників великих бюджетів до 23% для середніх і лише 18% для власників малих бюджетів…

… Компанії з високим рівнем витрат на бізнес тревел, що стурбовані прогнозом на зростання, можливо, забажають переглянути свої обмеження на використання лоу кост перевізників. Аналітика відображає, що бюджетні авіалінії складають значно меншу частку у витратах на авіа квитки великих компаній, аніж у випадку середніх або малих. Однак це може пояснюватися і додатковими чинниками. Наприклад, великі компанії зазвичай мають більшу високу частку рейсів на дально магістральних  маршрутах, серед яких дуже мало обслуговуються лоу кост перевізниками…»

Дізнатися яким чином глобальні тенденції в економіці вливають на бізнес тервел та прочитати повну версію статті можна за оригінальним джерелом