П’ЯТЬ ТЕНДЕНЦІЇ У ТРЕВЕЛ ІНДУСТРІЇ 2018 РОКУ

До Вашої уваги п`ять трендів (тенденцій, нововведень) у тревел індустрії, на які варто звернути увагу бізнес подорожуючим та організаторам поїздок.


1. Біометрична посадка


Незадовго до Різдва Британські Авіалінії оголосили, що випробування біометричної посадки, що мали місце в Хітроу, відтепер розпочалися у Лос-Анджелесі. Біометричні ворота оснащені технологією розпізнавання рис обличчя та порівняння їх із фото зробленим у процесі попереднього перетину кордону.

Для подорожуючих, що мали справу з аеропортами, робота яких ставала повільнішою та більш процесуальною, це маленький крок назустріч пришвидшенню пересування в аеропорті.

Це всього лише справа часу, коли паспорти, що були запровадженні у двадцятому столітті стануть застарілими.


2. Консолідація авіакомпаній


В кінці 2017 року IAG (International Airlines Group) отримали офіційне підтвердження від ЄС на придбання Австрійського перевізника Niki. Це  сталося наприкінці року, коли про деяких перевізників, таких як Alitalia, Cathay, ЕasyJet та Qatar, з різних причин, ходили чутки про злиття або підготовку до нього.

Загальна тенденція, що почалася із створення альянсів, продовжується для великих авіакомпаній у вигляді об`єднання у мега-групи, як наприклад Lufthansa Group або IAG. Delta наприклад, має спільні підприємства з AeroMexico, Air France KLM, Alitalia, Korean Air, Virgin Atlantic and Virgin Australia.

Для корпоративного клієнта це означає меншу кількість опцій та менше постачальників з якими компанії можуть вести справу (переговори).


3. Технології, що покращать ваше перебування в номері


Уже зараз ви можете використовувати телефон, щоб обрати номер, зареєструватися або навіть використовувати, як ключ від номера. Відтепер телефон налаштовано для того щоб замінити систему управління в номері і дати вам можливість замовити їжу та напої, увімкнути (налаштувати) термостат, обрати бажану розвагу, закрити штори  або відрегулювати світло, тощо.

Головні мережі готелів вже на порозі інновацій, що надають змогу подорожуючим максимально персоналізувати своє перебування в номері.


4. Політика щодо ануляції бронювання готелю


Готельні мережі змінюють модель управління своїми прибутками. Якщо у 2016 році вони були зосереджені на заохоченні бронюванні напряму, таким чином обмежуючи кількість номерів, що було продано через канали он-лайн бронювання (з виплатою високого рівня комісії он-лайн агенціям), у 2017 році деякі великі групи змінили політику ануляції та збільшили відрізок часу, протягом якого ви можете здійснити відміну бронювання безкоштовно від 24 до 48 годин (у деяких випадках 72 години), таким чином зменшуючи свої ризики та збільшуючи свою маржу. Діловим подорожуючим та організаторам поїздок доводиться більш ретельно планувати відрядження, а відсоток виплачених штрафів за останній рік суттєво зріс.


5. «Смерть» розваг протягом польоту


Ще й досі є подорожуючі, які пам`ятають коли був один великий екран навпроти  кабіни, що показував один фільм для усіх кому трапилось сидіти в цій кабіні (вони або піднімали очі і дивились або ж ні). Є навіть подорожуючі, що пам’ятають життя, коли не було взагалі жодного екрану та ніякої  можливості подивитись фільм хотіли вони того чи ні. З часом з`явились екрани для кожного подорожуючого та збільшився вибір розваг.

Отже, мобільні прилади та Wi-Fi створені для того щоб робити системи застарілими і давати великий приріст прибуткам перевізників. Ми можемо проносити ноутбуки, планшети та телефони, на які ми завантажуємо свій власний розважальний контент. «Повітряний» Wi-Fi означає, що нам більше не потрібно робити це заздалегідь або хвилюватися чи вистачить пам`яті. Це також означає, що перевізникам більше не потрібно витрачати кошти на екрани у спинках крісел там сам контент.


Джерело Business Travel iQ Weekly Insight.