Майбутнє корпоративної оплати ( частина 2 )

Рахунки з централізованою оплатою (Business Travel Account ) опиняються в центрі уваги

Із рахунками з централізованою оплатою зазвичай стикаються у формі карт для оплати витрат на відрядження — номер картки реєструється на ім’я компанії, що організовує поїздку, для здійснення грошових переказів, пов’язаних з нею. Підприємці цінують цю систему з багатьох причин, зокрема, за швидке узгодження рахунків, контроль і вичерпну інформацію щодо здійснення управління.

“Невидимі” платежі дозволяють компаніям користуватися тими ж перевагами рахунка з централізованою оплатою уже після того, як людина поїхала у відрядження, все ще зберігаючи контроль над ситуацією.

Нещодавно у британській пресі опублікували смішну історію про хлопця, котрий, знаходячись в одному з пабів мережі, котрий попросив випадкових людей з соціальних мереж придбати йому випивку з нагоди його дня народження через “Order and Pay”. Аудиторія мереж зреагувала на цю хвацьку пропозицію в найкращих британських традиціях: вони стали замовляти для нього кухлі молока та зелений горошок на закуску.

Це кумедний випадок, який однак треба взяти до уваги організаторам поїздок. Бо ситуацію контролював не хлопець, а люди, що платили за нього. Ось де є точка перетину “невидимих” платежів та рахунків з централізованою оплатою, відправна точка переходу корпоративних подорожей на новий рівень.


Приготуйтесь до змін

Звичайно, цей перехід не станеться за одну ніч. Останні з наших міжнародних досліджень в області організації поїздок показують, що використання карток все ще переважає. 63% із 963 опитаних менеджерів у цій області вказали, що їх підопічні користувалися картками щоб оплатити витрати на поїздку, в той час як і власними карткою, і готівкою так само користувались у 45% компаній. Однак, ми впевнені, що ситуація зміниться, і навіть швидше, ніж вважають самі менеджери. Тільки 19% з них сказали, що вони готові спробувати нові продукти від таких розробників як Apple, Google і PayPal. Інші 33%  – не впевнені і цьому. Але згідно того ж опитування 2270 працівників, що перебували у відрядженні – з них вже 44% відповіли ствердно і 39% були не впевнені.

Також, подумайте про 600 мільйонів активних користувачів платіжного додатка WeChat у Китаї і покоління мілленіалів, що вже користуються подібною технологією. Вони –  майбутнє ділових поїздок. Для них “невидимі” платежі стають такою ж нормою, якою були чеки для попереднього покоління — ось чому “невидимі” платежі є майбутнім оплати корпоративних подорожей.


Джерело публікації: Business Travel iQ Weekly Insight