ГЛОБАЛЬНИЙ ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ДІЛОВИХ ПОДОРОЖЕЙ У 2019 РОЦІ

Високий ризик

Уповільнення попиту на авіа перевезення: тенденції демонструють невелике уповільнення темпів росту попиту на повітряні перевезення в останньому кварталі 2018 року, що продовжується і в цьому році. Тоді як останні два роки до того авіакомпанії додавали потужності ( крісел ) приблизно 7-8% на рік, що є значним зростанням. Найбільше падіння попиту на авіа було в Китаї.

Європа теж починає спостерігати уповільнення, оскільки за останні декілька років було додано занадто багато обсягів перевезень. Оскільки попит починає знижуватися, тарифи дещо зростуть і потужності, відповідно, буде скорочено.

Ризик низького рівня

Інфляція: американська інфляція є найважливішою економічною змінною у світі. На даний момент відбувається черговий етап загрозливого протистояння між Федеральним Резервна Система США і світовими фінансовими ринками щодо  коротко-, та середньострокових перспектив інфляції. Якщо ФРС не обмежуватиме підвищення процентних ставок у поєднанні з постійно зростаючою торговою війною США, ми побачимо, що всі постачальники послуг підніматимуть тарифи, що матиме прямий ефект на витрати корпорацій на ділові подорожі.

Ціни на нафту: нафта за 2019 рік прогнозується до середньої ціни за барель $ 70 доларів. Глобальна напруженість із Саудівською Аравією може прискорити зростання ціни швидше, ніж вважалося раніше. Авіакомпанії повідомляють, що протягом 2018 року вони сплачували більш високі ціни на паливо і прогнозують більш високу вартість палива у 2019 року. Це також ймовірно вплине на витрати авіакомпаніїйі спричинити зростання тарифів на авіаквитки.

Європейський прогноз

Авіа перевезення

Ultra / Long Low Cost Coster, а саме Norwegian лоу кост перевізник знизив ринкову вартість економічного класу на трансатлантичних рейсах в дуже значній мірі. Це найдешевші тарифи, які будь коли були в наявності, на європейському ринку. Тим не менш, вже помітна тенденція. Що вартість авіаквитків цих перевізників почала зростати у 2019, оскільки ці , по суті оператори з наднизькими витратами ( лоу кост ), починають потерпати від великих витрат.

У поєднанні з зростанням витрат на нафту, ми очікуємо незначного збільшення загального обсягу, але не до другої половини 2019 року.

Проживання у готелях

У Західній Європі продовжується потужний попит на проживання в готелях. Проте Airbnb є надзвичайно популярним і допомагає утримувати зростання тарифів на деяких ринках. Ціни зростають у певних частинах Європи в надзвичайно гарячих туристичних напрямках, таких як Угорщина, Ірландія, Великобританія та Португалія. Ціни залишатимуться незмінними у великих центральних європейських містах, таких як Париж, Франкфурт і Цюріх.

Інший транспорт

Мобільні додатки таксі стали доволі популярними на тих ринках, де їм дозволено працювати. Протягом останніх кількох років на ринок автомобілів вийшли декілька нових великих гравців, які також стримують зростання тарифів.

Залізничний та громадський транспорт все ще залишається «королем» у Європі.

Багато країн додали нові високошвидкісні залізничні лінії в минулому році. Німеччина нарешті завершила свій швидкісний потяг з Берліна до Мюнхена. Французький залізничний провайдер SNCF, додав лоу кост тариф на високошвидкісні опції з центрального Парижа до багатьох великих міст Франції, в той самий час Eurostar зробив те саме на маршруті Лондон-Амстердам.